Jag är en knarkelefant

Ja.. Sitter å knarkar nässpray hela dagarna! Vill bli frisk nu!

Hade iaf sovmorgon idag, otroligt skönt att få sova ut faktiskt. Fick ju sova till 11! :D 
Idag har jag, Robert och Andreas försökt komma någon vart med vårt PA.. Men om jag ska vara ärlig så kom vi fan ingen vart! Uscha! Så dåligt jobbat av oss.. Vi måste ta tag i det här nu annars blir det nog ett fett IG för oss! =/ Känns inte som att lärarna tror på oss heller, så vi måste fan bevisa att det blir grymt! ;P 

Imorgon ska fotouppgiften vara klar med! Oj,oj vilket meck ewe och jag har haft med det där i eftermiddag! haha.. det är inte lika lätt som man tror ska jag säga er! 

Har ju några planer inför helgen, men tror inte dom blir av ändå! vill ju att sanna ska med också, men nää det går inte att övertala henne! :P Så får väl se vad jag och lina hittar på då! 

Nä ska kila till Kultan nu på nån föreläsning! :S Tråååkigt! Sedan kanske det bär av till Lina en sväng! :) 

Haddibra!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0