Höst


 image29


Ja märks iallafall att det är höst ute nu, mörkt, ruggigt och blåsigt.. Har kommit på att jag blir väldigt väldigt lat när det är höst, gruvar mej för att gå ut i blåsten även om det är väldigt fint! Men det är ju så mycket mysigare när man kan sitta inne och mysa i soffan,dricka kaffe och titta på Idol med fullt med ljus runt omkring sig..

Har vart en otroligt lång dag idag känns det som. Började dagen med fotografiskbild, vi skulle framkalla våra vackra foton som vi knäppte igår men hann tyvärr inte med det så vi gjorde ett höstigt fotogram istället!
Sedan fick jag också höra på svenska lektionen idag att vi ska ha betygssnack v 40 och jag har bara lämnat in en uppgift av 140 st ungefär, så måste ta tag i det här snarast! Men känner mig extremt negativ till allt just nu..
Hatar att plugga det är ju såå sjukt tråkigt! Jag vill gå ut och sparka i lövhögar eller vad som helst bara jag slipper plugga! Men det är väl bara att stå ut de sista månaderna nu! Om jag räknat rätt så är det 156 skoldagar kvar men sen kan man ju räkna bort APU:n för den är ju inte alltför jobbig och så blir det mycket mindre dagar kvar om man gör det, så då blir det bara 131 dagar!

På lunchen satt jag Emil och Andreas och surrade om att leva livet baklänges och vi kom överens om att det skulle vara ganska bra och skönt.. Men då säger Emil: men asså Agge tänk dej att föda ut en gammal tjock kärring.. Haha.. det tror jag faktiskt ingen har tänkt på när dom pratar om att leva livet baklänges!
Fyfan vad det skulle vara äckligt och så tror jag nog att det skulle göra fruktansvärt ont att klämma ut en fullvuxen tant som ungefär är 165 cm och så vitt jag vet så gör det nog ont att klämma ut en sån där liten gullig sak på ca 50 cm och 3500 gram.. Så jag har nu ändrat mig när det gäller det där! :P

Har även vart en snabbis ut till Birsta idag och kikat lite med mamma,lillebror och kicki, vilket var väldigt trevligt!

Imorgon är det återigen sovmorgon, vilket är väldigt efterlängtat och ska bli otroligt skönt! Få hoppas att vi får läsa igenom häftena på MIBAS-lektionen så man kan något inför provet som förmodligen blir av någon gång under nästa vecka!

Blir nog så att iallafall jag och Lina spenderar vårt veckoslut i Ånge.. Får hoppas att Sanna blir kvar tills på lördagen så vi tre kan hitta på något mysigt då! :)

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det nog lite NileCity innan man somnar!

Haddibra!


image30




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0