Allting kunde varit bättre


Jaa det är så sant de! Mycket som snurrar i huvudet nu! =/

Igårmorse for jag och Lina till ånge som vi bestämt. Började festa direkt när vi kom till David och fortsatte sedan till Rune tror jag han hette om jag inte minns fel! Hade iaf väldigt trevligt men det kändes ju självklart lite konstigt att Sanna inte var med, men det funkade ändå för oss som tur va! :D Vart kanske lite väl mycket för alla denna kväll... haha men det var kuuul! Vid 1-tiden begav vi oss hem till David igen där han bjöd oss på halvkokta makaronies och ketchup.. Var så grymt hungrig eftersom man bara delat en pizza med Lina, men är man fattig student så är man! Men får ju min sista lön sen sommarjobbet nu i veckan så det ska bli skönt.. Men sen är det till å leva på studiebidraget igen! Måste ta och skaffa mej ett extrajobb snarast men det känns som att jag inte hittar något jag vill göra!

Och imorgon ska vi knäppa kort igen.. Har inte en blekaste aning om vad jag ska ha på mej.. :S  Sen efter det så slutar jag och då måste man nog åka hem och ta tag i skolarbete!

Näe nu ska jag ta och blåsa håret sen blir det sängen!

Haddibra!

image32





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0