14 september


Ja tänkte väl att det var på tiden att jag uppdaterade min blogg.. Har ju fått klagomål för att jag aldrig gör det, så passade på att göra det idag när jag vart hemma från skolan ännu en dag! Har återigen blivit så förkyld så jag inte orkar göra någonting! =/

Men tänkte iaf försöka berätta om veckan som varit!

I fredags så spenderade jag största delen av kvällen med Sanna! VAr och kollade på Jocke när han lirade innebandy i sporthallen.. Sedan tog vi en snabb sväng om till Emelie som som hade fest!
Skjutsade sedan hem Sanna till sin karl och for sedan hem till Lina och surrade med hon och Malin. Trevligt!

Sedan ringde Elin och ville ha skjuts så då körde vi hem Malin och hämtade upp Elin och Lollo och begav oss till Bosvedjan där Karlsson stog och väntade. Körde sedan dom till MAX. Jag ska beställa det vi ska ha i driven men säger inte att vi vill dela upp det, så jag kör fram som vanligt och får all mat och när jag ska betala så säger jag att vi vill betala var och en för sig. Då säger hon som står där att jag skulle ha sagt det när jag beställde. Då säger ju jag så klart som det var: "Men hon jag surrade med körde ju iväg oss, så inte han jag säga att vi ville det eller!"
Sedan tänker jag efter en stund och så kommer jag ju på att hon som står framför mej är hon jag pratade med förut såklart!   ÄRTHJÄRNA!  :S

Skjutsade sedan hem Elin,Lollo och Karlsson, och jag och Lina for hem till mej och knöt oss.

Vaknade på morgonen av att lina hade sån jävla hosta så jag vart ju tvungen att fråga om hon levde! Har aldrig hört kvinnan hosta som hon gjorde, det var hemskt! :S Vi klev sedan upp och for iväg och hämtade Sanna hos jockas och påvägen tid tog Lina sin återställare för vi skulle ju upp till Ånge och festa! ;D

For hem och tog en macka och sen skjutsade mamma oss till tåget som gick 10:18.
Trevlig tågresa som vanligt med cider och musik! :D

När vi kom fram så blev det raka vägen till systemet så Sanna kunde handla. Sedan vart det fest hela dagen! 
Först hos Sandra och sen bar det av till Tallbacken! Hade enormt kul där och träffade massor av trevligt folk!  

Nu har jag och Lina bestämt att vi ska försöka anmäla ett lag till DaRace nästa år.. Verkar var så grymt kul! Och vi skulle ju kamma hem hela skiten! *-) hahah..

På söndagen bar det av hemåt för mej och lina, alltid lika tråkigt att åka därifrån har vi kommit fram till! :P

Kommer hem och käkar lite, sen så bestämmer vi att vi ska åka till MAlin och sitta på ballisen och dricka kaffe och surra som riktiga gammkärringar gör! ;)

Och som jag skrev på slutet, så har det vart ungefär varje kväll den här veckan! 


Som jag skrev i ett tidigare inlägg så skulle jag ha läst ut boken på 290 sidor tills idag, men det har inte gått vidare bra! Har ännu inte öppnat boken! Skämms på mej!

Är även bestämt nu att Malin och Lina drar i väg en vecka till Turkiet den 30 september! Vill verkligen följa med men har varken råd eller tid.. :( Så jag ska nog bege mej upp till Sanna den helgen även om hon ska jobba! Vi kan ju ha trevligt på dagarna innan hon börjar och på kvällarna när hon slutat har vi kommit fram till! ;D

I helgen blir det bara lugnt! Ikväll blir det nog film med Lina om jag känner mej lite piggare och imorgon blir det nog
lika lugnt! :)

Haddibra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0