Rooligt!


ja.. kan inte påstå att filmen var vidare bra inte! Inge roligt om man inte blir nå rädd ju! vi satt bara och skrattade åt sannas mamma hela tiden! :P haha.. Sen så kom vi fram till att Damien har väldigt stora och fula öron som sitter väldigt långt ner! haha.. Har redan planerat morgondagens kväll, blir nog så att vi ska se Varan-tv här hemma och proppa i oss en massa gott! Sanna åker ju hem imrogon så det blir nog jag,lina,malin och madde om hon vill! Trevligt! 


image61
Men är han inte gullig så säg!?


Kvällens citat: Jag tänker fan inte komma hem och se nån jävla Veteran-tv hos dej imorgon iallafall!
hahah.. roligt!

Nä nu ska jag gå och lägga mej så jag är pigg imorgon när jag ska ut i skogen och leka! Skönt att sluta 12 iaf! :)

Natti!


                                                                                                                              så jävla bra då! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0