17 oktober



Känner mej inte så värst aktiv när det gäller bloggen, har inte orkat skrivit något!

Men sen sist jag skrev så har Malin och Lina äntligen kommit hem från turkiet! ;) Dom hade haft det väldigt bra vilket va ganska kul att höra! Dom har ju även ordnat kanonpriser till nästa år när vi ska åka! Väldigt bra! :D 

I torsdags så fyllde ju Lina 19! Så var dit en snabbis på kvällen och käkade tårta och umgicks!

På fredagen så ordnade jag och Malin pressent till Lina från mej, Malin, Sanna och Emelie! En ruskigt bra present blev det också! ;) Gick också en sväng på stan för att hitta något att ha på mej på kvällen, så det blev en rutig blus eller vad man ska säga! Vart väl halvnöjd med det köpet! Hade enormt kul hos Lina på kvällen. Var jätte kul att träffas allihopa för det var ju så längesen sist! Får hoppas att födelsedagsbarnet också hade en bra kväll och att presenten kommer väl till användning! ;P 

Blev kväll ganska tidigt eftersom Malin skulle jobba på lördagen och jag skulle skjutsa mormor och morfar till tåget! Har redan börjat saknat dom! Och dom kommer ju inte hem förens 3 dagar innan julafton! :S
Efter jag skjutsat dom for jag och väckte Lina och Sanna och hjälpde Lina att röjja undan lite!
Efter städet for vi hem till mej och beställde pizza och satt och myste ett tag! Sanna for vidare och jag och Lina for upp till Ånge och hade jätte trevligt på bla Mittis! :P

Gruvade mej för att komma tillbaka till apu-platsen igen på måndagen. Men det gick bra det med! Så ska nog ha kvar den ändå! Blir ju en underbar vecka nästa vecka! Slutar klockan 1 alla dagar utom fredagen då jag slutar klockan 12! :D Ska bli skönt så där innan lovet!

Ja, till helgen blir det förmodligen så att vi åker upp till Sanna och myser till det Lina och jag! Om nu Sanna inte får jobb då! Men det ska bli kuwl!

Kanske blir en promenad senare ikväll med Lina i Cowland om hon har tid. Annars blir det en helkväll i tvättstugan! =/

Haddibra!
 
 

                


     
         
 
Bilder från Fredagen

1. Grönsaker och grejjer              
2. ParteySanna!                            
3. En gurka i pruppen...               
4. Lina och hennes nya partner!
5.  Madde inspekterar.                 
6. Puss på dä!                                
7. Åström visar hur stark hon är!
 8. Mamma kines                            
9. Pappa japan                             
10. Stackars lilla barn!                    
11. Partypinglorna!                          
12. Står och sjunger "nått vackert"
13. Malin & Wiksten                         
14. Åström och Wiksten                  
15. Madde                                         
16. Malin rockar!                             
17. Madde "Gunnar" och Lina!     


 

Kommentarer
Postat av: sanna

HAHAHA, du har satt mamma kines och stackars lilla barn på fel ställen ;P haha ! det ska vara tvärtom ju ser du väl på bilderna? ;)

sen tar du bort mongobilden på mig, och det är nu!

2007-10-17 @ 17:54:51
URL: http://sannadee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0