Sjukt glad!


Har surrat mycket om VM i Östersund idag, fick höra att vi ändå ska vara uppdelad i grupper och vara där uppe  olika dagar, så jag tänkte ja men jag kan ju alltid höra med Micke om den 12 februari. Och nu är jag så jävla glad! Micke sa att jag absolut ska åka ner till Stockholm och gå på konsert, och att han ska ordna så att jag inte behöver vara där uppe det datumet! Snacka om att det förgyllde min dag! Huwa vad glad jag är nu! :D

Idag tycker jag också att jag hunnit med grymt mycket saker och varit jätte aktiv i skolan! :P Har varit och handlat mat med mammsen, lagat mat, varit ute på promenad.. Och nu ska jag färga håret på mamma sen ska mitt eget hår färgas och så ska jag försöka göra en svenska uppgift om jag orkar!
 
 Tror att jag börjat ångra mig om det där med fotbollen nu när jag fått höra vilka det är! Vet inte vad ja ska säga nu?!Tror att jag hellre börjar träna på gym med Sannadee isf som vi pratat om ruskigt länge nu.

Fy fan vad jag är GLAD! 

Haddibra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0