Meen!


Sitter hemma hos Lina nu och är såååå trött! Blev en väldigt sen kväll igår! Somnade starx efter 7! Sen så skrek mamma på mig imorse klockan 11 att jag skulle komma upp och äta frukost med henne! Så det blev ju inte så många timmars sömn! Igår blev det bara en lugn kväll, var med Lina och Malin och kikade på Idol! VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DET SVENSKA FOLKET!? IDIOTER! Jag fattar inte det.. Helt sjukt att Christoffer åkte ut! Jag var bombsäker på att Mattias eller Andreas skulle åka igår! Det var liksom en självklarhet, iallafall för oss.. Sjukt!

Har inte en aning om vad det blir ikväll, förmodligen blir det ganska lugnt. Men jag vill ju göra något roligt! Men jag har inte riktigt ekonomi för det, så det är väl bara att glömma de! Kanske det blir en sväng till fröken Å senare så man kan spela lite guitar hero och umgås! Skulle vara trevligt!

Nä nu ska jag gå å kika på Lina när hon är duktig och städar hela lägenheten!

Bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0