Kalas..


Ja då ska jag återigen på kalas ikväll! Kusin fyller ju år. Grattis Danne! Har redan ätit tårta idag hemma hos familjen Bergman. Det blev min frukost! =/  Uscha.. Men det var ju gott! ;)  
 
 Blev utgång igår med flickorna! Ren impulsgrejj. Men det var trevligt faktiskt! Satt först hemma hos fröken å och spelade guitar hero sen blev det BK:s (coppers) och en sväng på Liquid. Sen åter hem till åström! Vandrade hem till Lina runt 5-tiden! Haha Lina kunde även inte förstå skillnaden på "skit på dej" och "jag skiter på dej" igår! Klantarsle! ;P Hahah... Men man fick ju sig ett gott skratt idag när man läste på linas skickade medelanden så! :P

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det kalas! :)

Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0