Brrrra gjort!


Ja.. Denna helg blev också lyckad! I fredags for jag och lina upp och umgicks med Sanna. Det var väldigt trevligt, var såååå längesen jag såg henne! En lugn kväll, for till davveboy för att kika på film. Blev en tidig kväll vilket var ganska skönt! På lördagmorgon for Sannadee på kryssning med jobbarpolarna och jag och Lina tog en riktigt skön sovmorgon! Klev upp runt halv 2. Då tog vi en sväng till David och umgicks med trevligt folk, och där blev vi kvar i stort sett hela kvällen! :)

Och idag har jag lyckats med något riktigt jävla bra, som nog ingen annan skulle kunna lyckas med! Innan jag och Lina skulle bege oss hem så bestämde vi att vi skulle slänga i oss lite mat. Så vi gick till den kalla bilen som hade varit ute i kylan hela natten utan motorvärmare. Jag sa till Lina att jag varmkör bilen lite så blir det lättare att skrapa bort isen på rutorna! Efter ett tag så ställer vi oss med varsinn skrapa och tokskrapar på rutorna, men isen försvinner inte! Så jag säger till Lina att jag kan ju spruta på lite spolarvätska på så det kanske blir lite lättare. Jag sätter mig i bilen, hör hur något knakar, får panik, skriker på lina och går ut ur bilen med vindrutetorkarspaken I HANDEN!  Hahah.. Det är så jävla sjukt! Jag råkar jämt ut för sånna här saker när jag lånat något! haha.. Så komiskt! Jag lyckas fan med allt! ;)

Åter till skolan nu efter 5 veckor apu! Ska väl bli ganska skönt, har ju sovmorgon varje torsdag nu igen!

Nä, nu ska jag kvälla!

Natti!

image75

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0