Spännande!


Ja.. har ju inte kommit så långt i mitt pluggande.. Har sett lite film och skrivit två rader! Uscha det är sååå tråkigt, jag kan inte koncentrera mig, jag är så grymt skolless nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till! :S Känns som att jag bara skulle kunna skita i allt som ska in innan jullovet, men då blir det ett FETT IG i svenska b, vilket är mindre bra, så jag har bestämt mig för att jag ska klara det som är kvar nu!

Fick ett lägenhetstips från Fia (linas mor) på en lägenhet i Granlo. Så mamma fick nummret till hon som ägde lägenheten och ringde henne nu ikväll, så nu ska vi på visning på torsdag! Ska bli väldigt intressant! :)

Tänkte avsluta det intressanta inlägget med att lägga in en liten film när en innebandystjärna dvs min kusins karl gör ett supersnyggt mål! Är han inte grym så säg!? ;O


Kommentarer
Postat av: Malin

här får man veta mkt , vart ligger den dÅ?
och varför får inte jag nån inbjudan på middag? :O

2007-12-11 @ 17:40:32
Postat av: angiieee

men skärp dej! Jag har inte sagt nått om nån lägenhet till någon annan heller, så du behöver inte ora dej, jag fick själv veta att vi skulle kolla på den på torsdag igårkväll! :S Och det är ju inte så konstigt att att Lina visste det eftersom det var hennes mamma som tipsade om den!

2007-12-11 @ 18:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0