Herrejisses!

  Idag är en sån där dag när jag blir lite smått stolt över mej själv när jag tänker efter vad jag gjort idag! Det känns som att jag hunnit med så mycket! Skulle igentligen ha sovmorgon imorse, men icke! Jag var duktig och klev upp tjugo i tio och åkte upp på skolan och plugga istället! Deru! Har också redovisat i komvux aula idag, om vårat sundsvallsprojekt, var också en gubbe från kommunen och lyssnade på oss, det var coolt! Har också hunnit med att tvätta all tvätt idag, lagat mat, och städat. Hann till och med åka med Malin en sväng till Lina! 

Var även med Lina en sväng igår! När vi satt på balkongen så kom jag på världens briljantaste idé, nu låter det säkert dummt men igår lät det jävligt bra faktiskt! Tänk om alla var så små att man kunde stoppa ner alla vänner i en liten ryggsäck och ta med sig dom exakt vart man vill, tänk vad allt skulle vara lätt då! Sen hade dom inget att säga till om heller, utan dom gjorde precis som man sa! Skulle ju vara kanon! *-) Fan vad korkat det låter nu när jag läser det, men det är sant! :P

Har även blivit bjuden på 80-tals förfest/18-år förfest på lördag! Skulle ju vara kul, men har ju bestämt att det ska bli en lugn helg! Så så får det bli nu! Blir ju en hel del festande framöver! Så imorgon är vi tjejer bjuden hem till Malin på myskväll! Ska bli sååå kul! :)  

Har kikat lite i almanackan! Shit vid tiden rusar iväg!

- Endast 8 skoldagar kvar nu till jullovet!
- Endast 15? dagar till Sannadee is back in town! :D
- Endast 17 dagar till julafton!
- Endast 22 dagar till en sup(er)vecka i Vemdalen!
-  Endast 24 dagar till ett nytt år!
- Endast 35 dagar till jag blir 19! ;)
- Endast 45 dagar till studentveckan! För det skulle ju vara trevligt!
- Endast 187 dagar till studenten! hmm.. =/
- Endast 188 dagar kvar till Hultsfred! Jag VILL!

Ja sen blir det ju en hel del skojj där imellan också! :)

Imorgon blir det en sväng på IKEA  med mammie, hon ska ju köpa ett nytt vardagsrummsbord!
Och nu ska jag gå ut med melker innan jag ska hoppa ner i sängen och kika på The nightmare before christmas! :)

Tjillevippen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0