Fyndat!


Var ju som sagt på stan idag en sväng. Och då fyndade jag min nyårsblåsa! :) Men nu får jag se till att inte äta för mycket julmat, och lägga på mej ännumer! :P Ikväll tog vi tjejer en sväng ut till Birsta för att titta på mer nyårsklänningar. Tycker verkligen att du malin ska slå till på den sista klänningen vi så, grymt fin ju!
 Nu är det bara två dagar kvar till julafton och 7 dagar kvar till vi beger oss till Vemdalen! :)

Nu ska jag hoppa i säng så jag kommer upp imorgon!

Natti!




                                                                                                                                    Du väcker medlidande..

Kommentarer
Postat av: sanna

Vem väcker medlidande? :O

Snart vemmis ;D

2007-12-24 @ 13:01:42
URL: http://sannadee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0