Det är torsdag idag..


Och snart är det helg igen! Skönt. Imorgon när mami kommer så har jag beställt stuvade makaroner och korv utav henne! Har inte ätit det på evigheter nu och det är ju en av favvorätterna så man kan ju inte mer än längta. Idag tänkte jag och mallisen käka något tillsammans, jag tänkte göra av med min sista hunka på kontot på något riktigt gott. Just nu är jag sugen på att käka pasta på forno italia.. Men jag vet inte, jag hinner nog ändra mig x antal gånger. Innan tänkte vi iaf vara duktig och ta en promenad.

Igår när jag pratade med fröken B i telefon så började vi kika på en massa bilder från 2007 på efterfesten.com. Hahah,asså vissa bilder! Vi hittade även några gammbilder på "the gang" som jag tänkte slänga upp här! Stört vad små vi ser ut att vara..





PLUTTISARNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0