Dålig på det här.


Jag är en usel bloggare, jag vet. Men har absolut inte haft någon lust alls att blogga den senaste tiden. Det får helt enkelt bli när det blir. Är iaf tillbaks till linkan igen! Hade det jättebra i Sundsvall, träffade alla jag ville träffa. Så jag blev nöjd! Snart kommer förmodligen några av brudarna ner hit och hälsar på oss! Känns grymt! En riktig tjejhelg! Jag är såå taggad! :D

Har legat på latsidan hela veckan. Har inte tränat en enda dag för jag varit så förkyld! Har också varit hemma från skolan, men har ändå inte fått någon uppgift gjort! Jag är sämst! Men nu är jag iaf på bättringsvägen så imorgon tänkte jag försöka mig på ett spinningpass iaf. Usch vad jag inte kommer att orka hänga med!

I fredags hade Cilla "Going away party", sjukt trevlig kväll var det med en massa snittar och härligt folk. Igår hade vi myskväll hemma hos malla och nicke. Käkade tacos och glodde film! En softarlördag skulle jag vilja kalla det!
Tog en liten sovmorgon imorse, klev upp vid 13-tiden sen gick jag till malin och umgicks med folket. Vi tog också en promenad i det sköna vädret! Underbart med sol. Snart är det vår! Sen har det bara vart soffhäng på engelbrektsplan, med pizza! Perfekt avslut på helgen!

Näe nu ska jag ta och ladda kaffebryggen till imorgonbitti sen blir det sängen!


Nattinatti!



Avslutar med en bra låtjävel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0