Väntar.

Skrev förra inlägget att jag fick se när jag skulle skriva här igen, men har så tråkigt nu och väntar på att paradise hotel ska börja. Borde egentligen plugga men har verkligen ingen lust med det. Kom iaf upp imorse och tog en promenad, det var uppfriskande! Var också på upprop på skolan och fick lite info om vad som ska hända. Hoppas att det blir bra det här, känns iaf så. När vi fick ställa frågor till lärarna så kom världens mongofrågor upp av vissa personer. Man brukar säga att det inte finns några dumma frågor men asså dom här ställde DUMMA frågor. Frågor som: Får man ha strumpbyxor på sig på APU:n? Får man ha smink på sig? Får man gå in med skorna? huh.. jaja.. Imorgon ska jag iaf fixa gymkort, kanske blir en träning imorgon kväll med.. Men nu ska jag fundera på om jag ska springa till malla och se på PH.

Återkommer imorgon kanske.

Hejhej

Kommentarer
Postat av: Malin

Och vems förtjänst var det att du kom upp då? ;D Trots ditt elaka morgonhumör! Ibland ska man ha tålamod! :D<3 Träning i morgon med babe!

2010-01-18 @ 23:16:18
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0