Åter i Linkan.

Så nu har jag kommit tillbaks till Linköping igen. Känns lite konstigt när man varit hemma i sundsvall i nästan en månad. Men snart är man tillbaks i vardagen igen med skola och då rusar tiden iväg. Sen är det ju tur att jag har malla här nere som underhåller mej på dagarna. Imorgon börjar malla och jag återigen ett sundare liv med nyttigheter och träning. Får se hur länge vi håller oss till det nyttiga den här gången. Morgonen ska iaf börjas med en långpromenad innan skolan. Så nu vet ni det iaf!

Näe börjar bli less på det här bloggandet.. Står helt still i huvudet, vet inte vad jag ska skriva.

Får se när jag återkommer nästa gång.

Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Malin

Muntergök! ;) Klart du kommer tillbaka! Kan hjälpa dig så du får upp bloggkärleken igen :D Du kan ju skriva nu om hur det går med ditt nya liv från och med imorgon! ;) KUL OCH SKÖNT ATT DU ÄR TILLBAKA BTW!

2010-01-18 @ 00:24:36
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0