Seg.

Tycker veckorna går såå fort, nu är det bara en dag kvar i skolan innan det är helg. Skönt!
Känner mig fruktansvärt seg idag, så hoppar träningen ikväll och bara slappar istället. Kanske tar tag och börjar med någon skoluppgift om jag orkar. Har ju iaf tränat tre dagar den här veckan och förmodligen blir det en sväng imorgon med Malla! Imrogon ska vi också ha fredagsmys och ladda tills på lördag. Jag antar att det blir tacos till middag som det brukar bli, sen blir det bara en massa massa mys i soffan och någon bra film!

Imorgon måste jag försöka gå och byta mina uggs ännu en gång! Så fruktansvärt less.. Jag fick lämna tillbaks dom när jag haft dom i en dag för att dragkedjan gick sönder. Jag fick ett par nya och nu när jag har haft dom i ungefär en månad så gick även ena dragkejan sönder på dom. Jag lämnade ju såklart kvittot hemma i sundsvall där jag köpte skorna för jag tänkte att det inte kan vara möjligt att jag ska behöva gå och byta dom ännu en gång. MEN ack så fel jag hade! Så nu har mamma fått skanna in kvittot och skickat det till mig på mailen. SÅ får se vad dom säger på scorett imorgon. Skulle ju inte förvåna mig om skorna inte finns kvar, eller om dom finns kvar så finns väl inte min storlek.. Jag har ju alltid turen med mig! Och inte nog med det så gick även mina stövletter sönder som jag beställde ifrån HM, när jag använt dom i två dagar! Och dom skorna finns inte att beställa längre! Jag är less! Jag ska inte köpa skor...

Näe man kanske ska börja fundera på middag.. Eller så går jag till malla och tigger mat istället!

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0