Måndag.


Tycker att den här terminen har gått sjukt fort. Och jag börjar se ett liiitet ljus i tunneln när det gäller uppgifterna. Har skickat in två stycken idag, så nu är en kurs äntligen klar! Får se om det kasnke blir en sväng förbi skolan imorgon för att gå på en metodlektion som jag missat. Men grejen är det att jag lyckat missa att man skulle anmäla sig till den, så vet inte om det finns någon plats kvar..

Helgen var iaf kanon. Hängde hemma hos malin och nicke i fredags och sen blev det utgång! Lördagen spenderades med mallan här hemma med en massa gott och så mycket bättre! Igår på min och mallans bestämde pluggdag så plöjde vi några avsnitt av tre kronor istället... Ser redan fram emot kommande helg! Det ryktas om en heldag med tjejerna. Åka pulka, käka, dricka, skvallra och kanske utgång. Tror det kommer bli toppen!

Näe,nu ska jag ta och kojsa!

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0