Rastlös tjej.


Jag är sjukt rastlös just nu! Helt fel tid på dygnet.. Fast jag har varit rastlös hela dagen tror jag när jag tänker efter. Men det var ju bra för då tog jag dag i städningen här hemma! Men nu vet jag inte vad jag ska göra.. Jag borde sova men är ju inte det minsta trött. Jag är sämst på att kliva upp på morgon och lika sämst på att somna på kvällen..

Och imorgon är det fredag igen! Som jag längtat till helgen, men tror dock att pulkaåkningen skiter sig på lördag..  Folket jobbar och har träningar, typiskt! Jag som vill åka pulka. Fast ska jag vara helt ärlig så tror jag för tillfället att det är minttun, den varma oboyen och sällskapet som jag är mest sugen på.. mysigt! Men på kvällen ska vi iaf försöka styra upp något och det ser jag fram emot! Känns kul att vara tillbaks och träffa alla igen. Jag är sååå peppad!

Imorgon är idol iaf ett måste! Men vad är det som händer? Jay och Minnah?! huh..

Nu ska jag försöka komma på något att göra.

Hejhej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0