Helg.


Äntligen är det helg! Har haft fullt upp hela veckan så har inte haft tid att skriva något. Men har iaf flyttat nu och trivs jättebra i lägenheten. Visst saknar jag malla och nicke väldigt mycket, men har dom ju bara två gator bort så det går bra. Har också fått vårdnaden om melker i några veckor. Jag säger det igen, som jag saknat han! Det är ju så mysigt att ha sällskap dygnet runt. Har också haft mycket sällskap av malin på kvällarna. Som vi skrattat. Tror vi inte har skrattat så här mycket på väldigt länge! Vi har myst fruktansvärt mycket, hinkat kaffe och fettat onyttigheter!

Nu är det nästan helt klart att lina och sara kommer ner och hälsar på den 18 novemeber och stannar över helgen. Som jag längtar!

Har skrivet rättskunskapsprov nu på morgonen. Och givetvis så hade jag läst på ett kaptitel som jag inte skulle läst på till det här provet så då missade jag ju det som jag skulle läst. Så gick nog miste om bra många poäng där. Surt!
Nu måste jag ta och diska, gå ut med melker och sen blir det stan en sväng med malin!

Slänger upp lite bilder på lägenheten!




Och så lite bilder på melker till mami!



Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi ska skratta lika mycket i helgen! <3

2009-10-09 @ 12:03:00
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Emil

Ser ju ut att mysa Mecke iaf!

2009-10-14 @ 00:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0