Trött och frysen.


Känner mej jätteseg i kroppen och börjar att bli förkyld igen. Slocknade på soffan efter jag ätit mina efterlängtade fiskbullar och pärer. Det äter man ju alldeles för sällan, det är ju så gott! Har haft det där jävla engelskabokpratet idag som jag gruvade mej för hela förra veckan. Men det kändes som att det gick vägen iaf så nu är det bara börja läsa en ny bokjävel. Hatar engelska!

Efter det så blev det en sväng på stan med Malla. Jag gick också in på arbetsförmedlingen och satt där i 1 timme helt i onödan. Så nu hatar jag arbetsförmedlingen också! Dom är helt enkelt sämst.

Sitter och glor på house nu. Borde egentligen plugga men jag har verkligen ingen lust så jag tror jag sparar det till imorgon när jag är ledig.

Iallafall så håller jag på att försöka sluta röka. Rökte endast 2 cigg igår och så har bara rökt 2 idag. Så än så länge så går det ju åt rätt håll iaf. Så lite stolt är jag ju över mej själv!

Nu ska jag glo vidare på tv.

Hejhej!

Kommentarer
Postat av: condylaris mandibulae

Vad BRA att försöker sluta! Blir så glad för din skull!!!

2009-11-04 @ 17:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0