17 dagar.


Nu är det 17 dagar kvar till julafton, jag tror faktiskt att jag börja längta lite nu.
11 dagar tills jag åker hem till sundsvall. Det längtar jag också till, skönt att få komma hem ett tag. Och 11 dagar tills skolan är slut, fruktansvärt skönt med lite lov!

Och fram tills dess är det fullt upp i skolan. Imorgon ska jag prata om en bok på engelskan. Jag hatar engelska! Men förra gången gick det ju bra så hoppas på det den här gången också. På torsdag har jag spanskaprov, fredag rättskunskapsprov och måndag företagsekonomiprov. Sen så ska jag klämma in ett engelskaprov någon dag också. Sen är skolan klar, och jag beger mej hem till mami över jul.

Helgen som kommer blir toklugn iaf. Blev en spontanutgång i lördags, hade tänkt ta det lugnt hela helgen men malin lurade med mej..  Hade iaf sjukt kul på pitchers! Igår var det mindre roligt! Var inte bakis eller så men upptäckte att jag slarvat bort plånboken! Så nu är jag utan bankomatkort och körkort! Bra jobbat! Så jag kan inte heller gå ut i helgen för jag har ju inget legg. Men det är nog lika bra att jag stannar hemma!

Nu ska jag snart ta och hoppa ner i sängen, ska bara plugga liite till först.

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0