Helgen då.


Blev en ganska lugn helg. Fredagskvällen spenderade lina och jag hemma hos emma, med pizza och blåbärspaj. Mys var det. For hem till lina och sov där så hon vaknade i tid så hon kunde skjutsa mej till jobbet på lördagmorgon. Jobbade, jobbade och jobbade. For en sväng till mormor och morfar  när jag hade rast, blev bjuden på kycklinggryta och potäter. Gott! Sen åkte vi förbi deras nya lägenhet för att kika på nyköket. Riktigt fint var det. Sen blev det åter jobb,jobb och jobb till klockan 21. Åkte hem ett tag och slappade och sen for jag och maria och hämtade  Lina uppe på Norra.
Lina plockade med sej några arbetskamrater hem och där satt vi och drack vin och öl och hade trevligt. Sanna kom också förbi en liten snabbis.

Passade på att ta en riktig sovmorgon. Så klev upp vid tretiden. SKÖNT!
Ska ta och städa lite nu snart, sen blir det en dusch och resten av kvällen spenderas förmodligen i soffan. Tänkte ta och kika på Hål i väggen på 6:an.

Nu är madde i turkiet, efter mycket om och men. Avis jag är! Men nu är det bara 2 veckor tills man ligger där själv! :) Huwa vad jag längtar!

Näe nu ska jag ta och göra något åt röran här hemma!

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0