fredag.

Har jobbat 15-21 idag, så fruktansvärt segt att jobba kväll, sitter bara på arslet hela kvällen och dricker kaffe.. menmen. Lina ringde och sa att hon var festsugen, så jag sa att hon skulle dra ihop en liten ferre hemma hos henne, så kunde jag komma och dricka grogg efter jag jobbat klart. Och så blev det, men jag tappade festsuget direkt när jag kom hem, men tänkte att jag skulle ge mej själv en chans ändå och gå dit. Men jag var en duktig flicka ikväll och satt och sög på en, notera en, grogg på hela kvällen.. Men jag hade trevligt iaf!

Orka inte lägga upp några bilder än sen mina äventyr som jag vart med om.. men dom kommer, kanske imorgon?

Näe, en nattrök på det här sen blir det sängen!

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0