Ojoj.


Har haft en riktigt bra helg, i fredags tog jag det bara lugnt, och i lördags for jag och lina upp till david och hälsade på, gick och hälsade på linas kusin Angelica med. Riktigt kul var det! Nu har jag ont i hela kroppen, det tar på krafterna det där! Har jätte ont i ryggen och nacken, jag har ett svullet knä, blåmärken, rivmärken på ryggen och skavsår på långtån! Men bara till att bita ihop. Igår när vi kom hem så gick jag och Lina och svullade i oss pizza! Mumma! Sen blev det film, för lina, själv så sov jag mej igenom filmen.
 
Haft nationella nu på morgonen, kan inte säga mer än att det gick bajs! hah.
Imorgon har jag matteprov också, vilket nog inte heller kommer gå så bra..

Nä nu ska jag göra något vettigt!

Kanske blir en promenix senare också, det behöver jag.

På återseende!


 image150 image151 image152
Dom bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: malin

å vart kommer rivmärkena på ryggen ifrån då? ;O

2008-04-28 @ 17:32:16
URL: http://malinos.blogg.se
Postat av: Frida

svar; Tack så mycket =) vad glad jag blir!

2008-04-28 @ 23:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0