Fetvecka=ångetsvecka!


Uscha.. Jag har alltid sett fram emot den här veckan med alla kalas när jag har varit liten, eller innan jag slutade med fotbollen kanske jag ska säga, men nu får jag bara ångest när jag tänker på den här veckan! I förrgår fyllde min käre lillebror 12 år så då vart det tacos, en massa kakor och tårta, igår fyllde Kicki år och då blev det varm smörgåstårta och swartzwaldtårta. Sen låg även jag och malin och smygåt lite ostkrokar när vi kollade på film! På söndag är det farsdag och så fyller Danne 22 år, så då blir det en massa slisk också! USCHA! MÅSTE börja träna!

En dag när jag satt och rökte med Lina på ballkongen så började vi surra om sommaren som har varit, om hur bra och roligt vi tjejer har haft! Och vad mycket vi har hunnit göra egentligen! Längtar redan till nästa sommar! Då ska jag ta studenten! Och så vill jag åka iväg med tjejerna till utlandet som vi pratat om, åka på Hultsfred, Yran och göra en massa roligt med mina underbara vänner! :D

Men nu är det ju jul och nyår innan! Är bara 45 dagar kvar till julafton, helt galet juh! 50 dagar tills vi (jag, malin, lina, sanna, emelie, niclas, kim, jocke, danne, pärtan, ricky och ?) åker till Vemdalen och festar loss över nyår! Huuwa vad jag längtar! :)

Verkar som att det kommer blir en lugn vit helg och mys med tjejerna! Vilket nog är ganska bra efter allt festande de senaste helgerna. Näe, nu ska jag gå och ha lektion med barnen, slutar 12 idag! Skönt! Kanske återkommer senare!

Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0