Fest och jäkelskap!


Jaa, vart ändå ganska lyckat igår tycker jag! Väldigt mycket och trevligt folk, det var kul! Måste nog göras om snart igen! :) Gick ganska fort att städa nu idag med! Mamma hade ju vart snäll och plocka undan lite nu på morgon, sen hade även grannen kommit och plingat på imorse och berättat att det låg en spya på våningen ovan, hon tänkte att hon skulle säga till så ingen klagade! OTROLIGT snällt av henne! Så min kära mamma gick och torkade upp den, gulligt! Igår när vi tjejer skulle käka så såg jag att det låg ett kort vid brevinkastet och där stog det; Hej! Tack för festvarningen! Ha en trevlig kväll! önskar Anderssons en halv trappa upp. Klockrena grannar måste jag bara säga!
Fick även besök av grannen Eva igår, haha vilken partytant! :D Helt galen! Hon kom in och dansade med oss några gånger under kvällen, och ena gången hon plingade på så hade hon med sej ett kort där det stog: Grattis på "fylle da'n" och TACK för att det blivit lite "liv" i trappuppgången / från Moppe och matte Eva.
Haha.. är inte mina grannar underbara så säg! :D 

Datorn är helt mongo nu så lägger upp bilder senare! 

Haddibra!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0