Julshow och städning

Ja, igår var jag så duktig att jag var hemma och lyssnade på ljudbok och städade HELA badrummet, torkade av kaklet och allt! Sen blev det en sväng ut till Birsta med Sanna och Matilda. (Matilda är sannas 7-åriga? lillasyster) Hur skön som helst den tjejen! :D haha..  Citat från Matilda när vi står i kön vid kassan på IKEA: Asså, är dom nybörjare här eller, det går ju så sakta! Haha så söt den tjejen! :D
Idag tog jag en riktig sovmorgon, klev upp halv 2! Sååå skönt! Sen så tänkte jag att jag skulle vara snäll med mami innan jul så man får mer julklappar, så jag ställde mej och oljade in köksbordet och alla stolar! Så mamma vart ju glad när hon kom hem iaf. Och nu ikväll har jag ock Lina vart på den årliga julshowen i bergsåker. Vissa var ju sjukt duktig måste jag säga!

Imorgon ska jag upp tidigt iaf. Ska ta en snabbis med Lina på stan, och sen ska jag hämta mormor och morfar vid tåget kl 11.50! :D

Btw så har jag iaf bokat en tid för klippning nu på torsdag. Tror nog att håret ryker rejält, har ju hittat en frisyr men få se om jag hinner ändra mej! :P Men skulle vara skönt att göra så nu, har ju grymt mycket hår på huvve nu !



image85
Vågar jag tro?!


                                                                                                                        8 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: maost

klart , alla ska ju vara korthåriga !!!!

2007-12-21 @ 19:27:24
Postat av: angiieee

haha.. jaa..

2007-12-22 @ 02:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0