Onsdag


Ja då var ännu en dag avklarad. Dagarna har gått väldigt fort nu tycker jag och snart kommer malin och niclas hem. Då har dom vart borta i en vecka, kändes som att dom for igår. Idag har det vart pluggnig och tvätt på schemat. Har inte hunnit med något annat. Tänkte iaf dra med mej malin på promenader när hon kommer hem. Så man får röra lite på sej iaf. Vill inte gå ut och gå själv nu ibörjan, vem vet, jag kanske tappar bort mej eller nått!  Har ju inte så värst långt till skolan heller, det är ju bara rakt över gatan, så det blir ju inte så långa promenader. Så nu när jag går själv då håller jag mej mellan skolan och affären. För på dom ställena hittar jag. haha.. Och sen hittar jag ju i stan också. Men där är det ju bara farligt och gå, för man bränner ju bara en massa pengar.

Imorgon är det skola igen. Börjar kvart över 8! Vilket jag tycker är jobbigt när man oftast börjar kvart över 10, och är lika morgontrött som jag. Men det ska väl gå det å. Har ju trots allt ingen skola på fredag så då kan jag sova ut lite!

Såg att bosse lagt upp en massa bilder på fb nu när melker var puppy! Å han är ju bara för söt på bilderna, och åh vad jag saknar han nu bara för att jag såg dom! :( Slänger upp några av dom här så ni också få se hur söt han var! ;)




Btw så har jag fått min dator nu, och än så länge funkar den galant. Så får väl se hur det kommer att gå den här gången, om jag kommer att behöva skicka tillbaks den eller inte. Men man får väl hoppas på det bästa.

Näe nu ska jag ta och läsa lite innan jag hoppar ner i sängen.

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0