Nattinatti.


Igårkväll blev det en sväng till arlanda för att hämta malin och niclas. Kom hem runt 7-tiden imorse och somnade strax efter 8 och sov till 12. Så har inte blivit nå vidare mycket sömn inatt, eller imorse kanske man ska säga. Deet värsta är att jag inte alls känner mej någe trött nu.Men måste ta och hoppa ner i sängen snart och tagga inför skolan imorgonbitti.

Har också pratat med en tjej nu ikväll som jag läste sjuksköterska med uppe i sundsvall, hon funderar på att flytta ner till linköping och söka ssk till våren här nere. Så får väl se om det nu kommer bli så. Men skulle ju vara riktigt kul om det nu går vägen för oss båda, och skönt att även känna någon lite sådär i början. =)

Imorgon är det ny vecka och ett utmärkt tillfälle att börja med ett sundare liv. Malla och jag ska nämligen börja bränna allt sommarfett som av någon konstig anledning har krupit sig inpå våra kroppar. Så vi mjukstartar med en långpromenad imorgon!

Nä nu ska jag krypa till kojs!

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ja nu blir det ju verkligen upp till bevis! nu när du blottat min fettmakropp i din blogg ;o come on baby, HÄR SKA BRÄNNAS. Nu åker vi till Priso och kollar på den där frödingePajen! :D

2009-09-07 @ 17:58:21
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0