klänning.


Idag har vi haft studentfotografering. Alla hade på sej studentkläderna och var jättefina! :) Men inte jae! Jag la undan en klänning till studenten och en till lärarmiddagen igår när jag var med mami på stan som jag och momma skulle hämta ut idag. Men det blidde inte den studentklänningen, köpte bara den till lärarmiddagen. Riktigt tjusig tycker jag själv! :) Har bestämt mej att vi ska sy en studentklänning istället. hah, alltid ute i sista minuten som vanligt, det är ju faktiskt inte så långt kvar! Jag blir så glad när jag tänker på det! Tycker inte alls det var längesen man började ettan,på lågstadiet alltså! Men det känns himmla bra ska jag säga er! :D

Köpte även ett par nya solbrillor, dom är också nice! Halva priset dessutom. 

Näe nu ska jag ta och plugga till matteprovet jag har imorgon!

Adjöken fröken!


image177

Kommentarer
Postat av: malin

HM eller? : )

2008-05-19 @ 21:42:12
URL: http://malinos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0