2011-03-21


Den här helgen har varit toklugn. I fredagskväll var det mys med mallan, blev en tidig kväll eftersom det skulle jobbas dagen efter. Jobbade 7-13 och sen 16-20, och då är ju typ hela dagen förstörd, men det är ju pengar, får se det så! Efter det gick jag hem och la mig i soffan och tvärdeckade, vaknade till vid tolv och förflyttade mig till sängen. Sen lyckades jag sova till halv 1 idag. Skööööönt, men hann dock inte med vidare mycket innan det skulle cyklas till jobbet igen. Efter jobbet blev det ett besök hos malin och nicke för lite kaffe och big brother. Jag sa innan det började att jag inte skulle se på det, men råkade kika på första avsnittet och blev fast! Jag är faktist också jävligt sugen på att skaffa 24-7, men det går ju inte! Då kommer jag bara sitta här och bli fetare och fetare och inte göra nått vettigt! Och apropå fet, jag måste ta tag i träningen på riktigt nu! Är på tok för lat, och extra lat och seg blir jag när jag jobbat en dag, då har jag absolut ingen ork.. Men nu ska det bli skärpning på den fronten.

Nu ska jag snart ta och krypa ner i sängen, så jag orkar städa, tvätta, plugga och träna imorgon.. :P Alltså en helt vanlig dag för vanligt folk!

Häääjdåå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0