7 februari.

Sitter hemma hos lina nu och har astråkigt och är rastlös, hon slutar vid 16 så ska försöka ta tag i plugget snart så jag fått något gjort när hon slutat. I eftermiddag bjuppar mormor och morfar på hejdåmiddag, tror det är kalops som står på menyn, göttans! Sen ska jag vandra tillbaks hit till Lina och mysa till det med tjejerna en sista gång innan jag åker tillbaks till linkan. Har iaf haft en grym helg. I fredags firades jag först hemma hos mami med smörgåstårta och cheescake och sen blev det utgång. Lördagen bestog först av bakishäng och pizza med lina och senare mot kvällskvisten kom sanna, källman, niklas, jocke och john förbi innan det blev en ännu en runda på krogen. Igår blev det ett besök hos pappa och ellinor där det bjöds på middag och en massa gosaker sen blev det häng med lina och sanna resten av kvällen. Toppenhelg med andra ord!

Nu ska det pluggas!









Kommentarer
Postat av: Malin Östlund

Va? kommer du hem imorrn? :P trodde det var på onsdag , haha!

2011-02-07 @ 19:28:32
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0