2011-04-06

Veckorna rullar på, jävligt fort dessutom. Snart är jag färdig med skolan! Känns underbart! Imorgon ska jag ha praktiskt prov.. Känns lite sådär, lite nervös då. Sen är det bara börja plugga till provet på måndag, så kommande helg blir lugn och skön. Om exakt en vecka drar jag hem till Sundsvall och har lite påsklov och bara ha det bra! Hoppas verkligen det mesta av snön smält då och att det är vårväder som det är här, för här det vår nu! När jag kommer tillbaks till Linkan igen så ska jag ha min sista praktik på sjukan i fem veckor, kult! Sen är jag klar! :D Nu ska jag plugga vidare.

Häääj!

Kommentarer
Postat av: sanna

dutti tjeeej :D

2011-04-07 @ 22:37:07
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0