Soffpotatis


Så, då var en 5 veckorspraktik avklarad. Känns skönt. Tänkte också bara klargöra att det inte är så att jag inte har trivts på praktikplatsen, som det kanske har låtit i vissa inlägg. Hamnade på ett bra ställe med bra personal så jag är nöjd! Men det är väl det att jag slitit gratis för något som jag kan som har känts lite jobbigt. Men nu är det över iaf och jag hoppas att dem hör av sig ifall de behöver extrafolk! Jag behöver extrajobb!!

Har varit sjukt seg sen jag kom hem idag, ska jag vara helt ärlig så har jag suttit/legat i soffan sen ungefär 16-tiden idag. Usch vad tragiskt, men det har varit skönt! Har även fått lite plugg gjort också vilket behövdes.

Ikväll har jag kommit på att vill jag ha en ny mobil snarast! Min strejkar lite titt som tätt, sen ska jag byta abonnemang, halebop suger, iaf hemma min lägenhet. Jag har typ ingen mottagning nånstans! Jag får liksom springa omkring och leta efter mottagningen varje gång jag pratar telefon och börjar tröttna på det nu.

Sen har jag också kommit på nu ikväll att jag vill hinna hem till sundsvall en gång innan jag börjar jobba i sommar! Så det måste lösas på nått sätt.

Näe nu ska jag ta och krypa ner, tänkte försöka kliva upp i normal tid imorgon och plugga lite.

Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0