Tråååk.

Sitter i soffan och glor på tv och är sjukt rastlös och det bara kryper i kroppen på mig. Bestämde mig i veckan för en vit och lugn helg eftersom det inte kryllar av pengar på kontot. Men nu har jag sjukt tråkigt och känner mig inte vidare bekväm med det valet och den här situationen. Idag är det en sån där dag när man inte vill vara själv liksom. Trodde förut idag att det skulle vara skönt att bara sitta i soffan själv och chilla, men nae.. Men jag får väl skylla mig sjäv eftersom jag valde att stanna hemma. Malla och dom hänger ute i vikingstad på grillfest hos sanna, kanske blir så att jag möter upp inne på stan sen och tar en kall med dom om dom inte kommer in allt för sent. Får se hur det blir!

Nu ska jag fortsätta att ha tråkigt!

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0