Onsdag.

Sjukt vad dagarna gå fort nu. Jag har hur mycket som helst kvar att göra i skolan men får liksom inte fingrarna ur.. Är bara två dagar kvar på praktiken nu också. skönt.. Nu längtar jag faktiskt tillbaks lite till skolan, men är ju inte så många dagar kvar, sommarlov nästa fredag! Nice! Sen är jag ledig i två veckor innan jag hoppar på mitt sommarschema. Dom två veckorna skulle jag vilja vara tokrik så jag kunde leka av mig lite. Skulle också vilja åka hem till sundsvall ooch hälsa på har ju inte varit hemma sen i januari nu. Men får se hur det blir med det.

Imorgon ska iaf jag och Malla gå på SATC, som jag längtat!

Näe, nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen blir det sängen.

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0