Söndag.

Så, nu har redan en vecka gått i skolan. Tycker den bara har sprungit iväg. Det känns iaf som att det kommer bli riktigt bra även fast vi bara gått igenom lite om vad alla kurser ska handla om. Jag antar att vi börjar på "riktigt" imorgon. Helgen har varit helt okej. I fredags firade malla och jag in helgen med tacos, som vanligt känns det som. Sen blev det film hemma hos henne och nicke. Och igårkväll blev det en massa ölande på pitcher's. Så jag är nöjd med helgen. Har dock varit sjukt trött idag, men malla och jag masade oss iaf till gymmet och träna en timme. Vi var iaf på bodypump i onsdags och jag har haft en sån fruktansvärd träningsvärk, men man får väl skylla sig själv om man inte har tränat på ett år! Men nu börjar den iaf att släppa som tur är. Imorgon tänkte vi gå på burn (träning för mage,arsle och lår) om det finns några platser. Jag är redan peppad! :D

Näe, nu blir det nog sängen så man är utvilad imorgon!


Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, passa på att vara PEPP, för man vet inte hur jävla pepp vi kommer vara när vi väl är där och kan knappt röra oss ;D

2010-01-25 @ 00:52:24
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0