Ny vecka.


Jag har sagt det förut och säger det igen, stört vad veckorna går fort! Och att helgerna bara försvinner är jobbigast av allt. Igår åkte Linisen och Sarah hem till sundsvall igen, kändes som dom nyss kommit. Har iaf haft en av de bästa helgerna på väldigt väldigt länge. Sjukt bra helg!

Idag började min praktik.. Känns som att jag inte kommer att ha ett liv under de här 5 veckorna! De flesta dagarna som jag är ledig ifrån praktiken de dagarna har jag har satt upp mig på att jag kan jobba istället.. Och det värsta av allt är att jag måste kliva upp så tidigt på morgonen och jag är inte en morgonmänniska! Imorgon ska jag t ex ta mig upp ur sängen senast 05.45! Förstår inte riktigt hur jag ska lyckas med det!

Iaf så har det vart kanonväder idag. Skylten utanför malla visade 21 grader! Så jag, malla och nicke tog en sväng på stan och satte oss i solen och drack kaffe och njöt. Man blir ju på så bra humör när det är sånt här väder! Bara hoppas att det håller i sig nu.

Nu ska jag ta och försöka plugga lite innan jag tar och hoppar ner i sängen.

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0