Slö.


Är typ sämst på att blogga, har liksom inget speciellt att skriva om. Alla dagar ser liksom likadana ut, skola,hem och plugga,middag,idol och återigen plugg. Det är de mitt liv går ut på nu. Snart hoppas jag på att jag får min lägenhet, jag saknar min säng såå mycket nu! Fast jag trivs jättebra är hemma hos malin och niclas. Kommer att känna mej lite ensam sen när jag fått eget. Det är tur att melker ska bo hos mej i några veckor!

I helgen var det fest här hemma med massa folk, det var riktigt kul! Men känner mej helt förstörd fortfarande. Är sjukt seg. Och helgen som kommer så åker nicke bort så då blir jag och malla ensam hemma. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på då. Men vi har några förslag, så får se vad som händer!

Näe nu ska jag lägga mej och mysa i soffan med en filt och kika på idol.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0