Onsdag.


Har precis kommit hem från skolan nu, sjukt trött är jag och börjar få huvudvärk. Har iaf gjort sista provet för den här veckan så det känns iaf bra. Men kändes dock som att det inte alls gick nå bra..Så får väl se till veckan. Tänkte försöka göra en uppgift i medicinsk grundkurs nu snart så jag kan lämna in den och sen måste jag börja läsa till nästa prov. suck! Känns som att jag inte har någon fritid alls ju!

Sen måste jag gå och ordna en hemförsäkring idag också så det hinner bli klart innan jag flyttar in. Imorgon står det besiktning på schemat, kl 10.20 om jag minns rätt. Sen har vi tvättid och så måste jag börja packa ihop allt som jag har här också, känns som att jag har saker överallt. Sen tänkte jag ta med mej malin och gå ner och dumpa lite saker i lägenheten. Så man får bort det mesta härifrån.

Ikväll tänkte vi käka tacos jag malla och nicke. Min sista middag här hos familjen Karlsson/Östlund. Eller sista och sista. Har en känsla av att jag kommer hänga här ganska mycket sen också när jag flyttat. Men sista... ja ni fattar!

Näe nu ska jag väcka malla sen måste jag börja göra nått vettigt så jag kan bocka av det ifrån min långa lista!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0