Kvällen då.


Kvällen har spenderats i soffan framför teven och datorn. Trodde det skulle börja krypa i kroppen på mej, om jag skulle sitta här ännu en kväll. Men om jag tänker efter så har det vart riktigt skönt att bara sitta här och inte plugga för en gångs skull!

Blev inge stan idag. Kände att jag verkligen inte orka gå ut. Och så har det blåst sjukt mycket. Så får helt enkelt ta det imorgon. Sen blir det nog så att jag följer med niclas föräldrar och hämtar malla och nicke imorgonnatt på arlanda. Som jag saknat dom! Har vart så tomt utan dom. Så snart är det fullt hus här igen. Sen ska jag få en present av malla med har hon sagt! Spännande! :D

Näe nu ska jag dra på en till omgång nagellack, sen blir det sängen!

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0