Helg!


Sjukt trött var jag imorse, eller imorse och imorse klev upp halv 1! Men kom på igår att jag ville se Sex and the city filmen som jag inte hade sett. Så slog på den vid halv 2 dum som jag var. Såg nästan klart hela men somnade såklart de sista minuterna så måste se klart den idag.

Har precis klivit ur duschen, så sitter och väntar på att håret ska torka, vilket brukar ta sjukt lång tid med mitt hår. Brukar ju vanligtvis blåsa det men nu har jag ingen fön, för den har malla med sej. Och inte har jag tagit ner min heller. Så måste fördröja tiden lite. Sen blir det en sväng på stan tror jag. Måste på akademibokhandeln och köpa ännu en bok till en kurs. Sen kanske det blir en sväng in på någon annan affär där man kan hitta nått till lägenheten.

Näe, om man ska ta och gör något vettigt kanske.
Kanske återkommer senare!

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0