Vinst!


Har vart och kikat på hockey hos kicki och örjan ikväll med mami. Och nu står det 3-1 i matcher! Så nu måste man nästan se matchen imorgon med. Men vars? Och inte vet jag vilken kanal den går på heller..

Hade en fruktansvärt jobbig och tråkig föreläsning idag, klinisk kemi! Gick igenom väldigt mycket på bara några timmar, och det kändes i huvudet vill jag lova! Börjar redan gruva mej för tentan som är den 27:e. Tycker att dom bara öst över en massa viktiga saker som vi ska kunna tills dess och det är bra många föreläsningar kvar. huh...

Imorgon så ska vi upp på sjukhuset och ta blodtrycket på varandra. Och det ska nog inte vara några problem. Men först blir det en sväng in på skolan för att träffa sandra och plugga till tentan. 

Näe nu ska jag ta och gå ut me hönn!

Natii!

Kommentarer
Postat av: Milla

Alltså jag förstår inte hur du orkar med allt detta plugg! Du gör det bra alltså, kan inte säga så mycket mer :D

2009-03-13 @ 15:50:03
URL: http://milla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0