Kanonhelg.


Har haft en kanonhelg med min älskade malla i Linköping! Som jag saknat henne.. Men nu saknar jag henne ännu mer. Jag vill tillbaks nu! Får se när vi ses nästa gång.. Kan ju alltid hoppas att jag hittar några som vill sponsra mej en resa tur och retur till linköping  på midsommar. ;) För annars vet jag inte när vi ses nästa gång! Så kom hör av er om ni vill sponsra! ;P

Jag har iaf blivit givmild och börjat lämna blod. Så var upp på sjukhuset idag och gjorde det för första gången. Gick kanonbra de! Så nu vet ni det å..

Nu har jag inte tid att sitta här längre, måste gå ut med melker och sen tänkte jag ta vara på solen ute på balkongen!

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0