Update.


Värst vad man är aktiv idag med bloggandet då. I brist på vettiga saker så kan jag lika gärna skriva nån rad. Känns iaf som om jag har semester nu när jag är långledig, en liten minisemester. Skööönt ju! :)
Hoppas på finväder imorgon nu när jag äntligen är ledig, så man kanske kan ta en sväng ut till krokis och sola. Men skulle inte bli förvånad om det blir regn bara för att jag är ledig. Sen blir det middag hos pappsen, hoppas på grillat!

Måste ta och rensa lite kläder och packa ner i kartonger som jag kan ta med ner till malla nu i helgen med. Kan ta ett tag känns det som. Tänkte packa ner saker som jag inte behöver nu innan jag flyttar. Har ju en sån beslutångest jämt och  nästa vecka kommer jag väl vilja ha nått som jag lämnat kvar där nere såklart. Jag är helt enkelt sämst på att packa...

Näe, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0