Dålig bloggare!


Usch vad oengagerad bloggare jag har vart på den senaste tiden! Men känns som att jag inte haft någon tid, har mest lagt tiden på att läsa naturkunskap. Och jag tycker att vissa saker är så fruktansvärt tråkiga tråkiga att läsa om! Men ska ta mej i kragen och göra ett litet ryck med det så jag blir klar snart. Imorgon så ska jag även vara på mittuniverstitetet kvart över 8! Gruvar mej sååå! Men jag har ju sofie som tur är! Skönt att man känner någon. Så den kommande veckan kommer det att bli dubbelt upp med plugg! =/

Igår så pallrade jag och lina oss till gymmet! Och inatt när jag skulle gå och lägga mej så kunde jag inte somna för att det värkte såå extremt i benen! Alltså inte som träningsvärk utan mer som växtvärken som man hade när man var liten! Kommer ihåg den så väl, och det gör ju såååå jävla ont!

Har precis pratat med Malla! Har inte pratat med henne på hela helgen och det kändes verkligen som att det var en evighet sen sist! Jag saknar hon! 

Näe nu ska jag ta och skriva klart en redovisningsuppgift så jag kan skicka in den!

Kanske återkommer ikväll!

Hejsvejs!
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Svar: Jo, i USAvar det jätra :). Helt underbart att få vara tillsammans med Ida igen :). Ja, säger detsamma, skönt att känna någon iaf :). Roligt!! :). Men nu ha jag ju varit på insparksgrej fredag och lördag, så jag har träffat några från klassen iaf! Och det känns skönt, kan även säga att de verkar super trevliga :). Så inget att oroa sig för! ;). Vi ses imorgon då :)

2009-01-18 @ 14:54:05
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: Milla

Fyfan vad drygt med massa plugg.. du gör det bra!! :) Tack för kommentaren! Funderar på att göra det ljusare men jag vet inte :P Allt är kanon! Hur är det själv? :) Puss

2009-01-18 @ 23:46:39
URL: http://milla.blogg.se/
Postat av: Malin

and I miss you knöl !

2009-01-19 @ 12:12:08
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0