091211


Nu är det äntligen helg igen! Som jag längtat. Ikväll blir det idolmys, finalen. Och jag önskar att calle tar hem det hela, men det kan man ju glömma! Nätterna som varit nu har jag spenderat hemma hos malla och nicke på soffan. Min lägenhet håller på att målas om. Förhoppningsvis är det klart nu, men jag gruvar mej för att gå hem och städa och sätta upp allt på väggarna igen..

Nu kan jag också bocka av bokpratet, spanskaprovet och rättskunskapsprovet på listan. skönt! Och igår fick jag veta betyget jag fick på psykologin. Det blev ett VG så jag är nöjd.

Jag har sett en vovve nu också som jag har blivit helt såld på! Hon heter Izellah och är supersöt! Jag har pratat med ägaren också. Så får se hur långt det kommer att gå. Men jag vill ha hon! Kan slänga upp lite bilder på henne som jag fått!

Nu ska jag ta en sväng på stan tänkte jag.

Hejsvejs!



Är hon inte söt så säg!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tänk att jag kanske ska få bli gudmor ;D

2009-12-11 @ 23:43:52
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0