Söndag.


Idag har jag bott här i en vecka, och nu börjar allt falla på plats och jag har kommit in i pluggandet igen. Känns kanonbra! Det blev en lugn och skön fredag. Malla och jag tog en sväng på stan efter vi slutat, jag var ju tvungen att köpa alla böcker jag ska ha till kurserna. De hade såklart inte alla böcker jag behövde, så det blev bara tre stycken än så länge. Det är ju så sjukt dyrt med kurslitteratur, jag betalde 1000 kronor för dom, och då har jag två böcker kvar som jag måste köpa. Kvällen spenderade vi ute hos nickes föräldrar där vi blev bjuden på mat och gotårta.

Igår for malla och jag ut till ikea och kikade runt. Köpte några bra att ha saker till lägenheten, och malin fyndade lite smågrejer hon med. Kom hem och korkade upp vinflaskan, slängde ihop lite mat, och hade trevligt, sen blev det utgång. Sprang in på nån bar och drog en shot för 25 kronor,billigt och bra! Sen blev det platå resten av kvällen. Det var nice!

Är ensam hemma nu, malla och nicke är ute i vikingstad. Känner mej lite seg och sen behöver jag läsa lite så stannade hemma. Så nu ska jag ta en snabbdusch och sen blir det plugg.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0